Friday, July 11, 2014

Sampai Bilaaa.. :(

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

korang, korannggg.. nak ngadu niii.... ingat lagi kann, yang tanah mendap kat kl yang dekat ngan times square tu?.. disebabkan tanah mendap tu la, ika kena jalan jauuuhhh nak g balik keje.. :(

bukan nak merungut, tapi kire lebih kurang cam merungut gak la.. dulu jalan kaki dalam 5 minit je.. sekarang ni 15-20minit berjalan.. bulan-bulan puase lak tu.. dugaan betul..

yang kaler merah tu jalan kaki dalam 15minit.
yang kaler biru tu jalan yang biase ika lalu, 5 minit.
yang kaler oren tu jalan kaki lebih kurang 20 minit.


kalau nak naik monorel pun, monorel dari imbi ke hang tuah tutup.






sampai bileee laaa... :(

jalan tu, berdebu gilee... bahaye lak tu.. hurmmm.. T_T.. nak tak nak, kena lalu gak kan... ok, nak ngadu tu jeee... babaii..




kalau suke, LIKE saje..

6 comments:

  1. sabar akak sabar... memang menguji betol ni kak.. lebih2 lagi bulan puase nih..

    ReplyDelete
  2. Sian nye, berapa lama lg dorang nk tutup jln tu eqa

    ReplyDelete
  3. sabar sis sabar =)
    tapi nak repair tu makan masa juga kan dear

    ReplyDelete
  4. Sabar ye anggap la ini dugaan :)

    ReplyDelete
  5. Sabar yer...perkara xleh elak. Makan masa juga nak kembali pulih tuh.

    ReplyDelete
  6. syazrah tarmin; terpakse sabar.. :(
    Jari Manis; 2 bln mngkin kak.. :(
    .::: Princess MOMOY :::. tu la.. haishh.. sabar je laa.. :
    MissNick; tulaa.. dugaan sgt2..
    Mohd Ridzwan Abdullah; sabar je la yg mampu.. hee

    ReplyDelete