Tuesday, July 8, 2014

Duit syiling Besar, pernah tengok tak?..

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Pernah tengok tak benda rare. yang susah nak jumpa. yang susah nak dapat?.. nah ni, tengookk..

.
.
.
.
.
.
.
.
 besaaaa kaaannn?.. syiling sekarang pun paling besar, 50sen kan, ni cam 3kali ganda duit 50sen tu..
besar dan beratt.. 

cer tekaa, berapa ringgit duit syiling besa tu.. teka dulu, nanti ika bagitau jawapan..

SEKIAN.



kalau suke, LIKE saje..

9 comments:

  1. kalo jual duit ni buleh kaya tak?hehehe

    ReplyDelete
  2. wow besarnyee.. yang besar sekali tu mungkin duit seringgit kot..huhu

    ReplyDelete
  3. huyooo.. besar.. wawa rasa RM1 kekeke.. teka je

    Entry baru : Dahulu dan sekarang

    ReplyDelete
  4. Mak aih! Kalau dah duit syiling besar macam tu, macam mana plak beratnya? % keping je simpan kat kocek sluar cnfm londeh.. Hahahaha

    ReplyDelete
  5. gali kat mana duit tu? legend sangat..haha

    ReplyDelete
  6. krung krungx; bole kott... hee..
    Anizz Annisa;hee, bkn duit singgit.. :)
    miss wawa; bkn wawa.. :)
    Aniq Bukhary; hahahaaa.. mmg londeh pun.. berat wooo..
    HARITH SYAHMI; salah harith.. :)
    Haura Marissa; duit member, ika pinjam jee.. hee

    ReplyDelete
  7. Jari Manis: tgk kt next entri kenn.. hee.. :)

    ReplyDelete