Wednesday, April 6, 2011

orang kedai lupe nak kacau air milo laa

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

sape taktau milo tabur camne, angkat tangan macam saya~

ade cite disebalik milo tabur ni.. ade 1 hari ni, ika pegi minum ngan family. pastu ika order milo tabur. pastu kitorang borakborak, gelakgelak.. air pun sampai..

adik ika yang no 3, die bisikbisik ngan ika.

ADIK; kak,die lupe nak kacau.. hahahahahaa~! (gelak sakan sampai meja nak terbalik)
IKA; hhahahahahahaa (gelakkan die)..
ADIK; hahahahaha, (die ingat kitorang gelakkan orang kedai yang lupe nak kacau milo tu)
IKA; wey! ni namenye milo tabur laa.. memang la camni.. kitorang gelakkan ko la, bukan gelakkan orang yang lupe nak kacau milo tu..pe laaa..hahaha..

sampai sekarang, kalau minum milo tabur, mesti teringat insiden tu.. adeyhh..
yummy, yummy..lazatt..

SEKIAN

kalau suke, LIKE saje..

14 comments:

  1. dah lama tak minum milo tabur ni, kenangan waktu belajar..^^,

    ReplyDelete
  2. cik bambam suka milo taburrrr!! (header den pon ada milo tabur..kekekekek)

    ReplyDelete
  3. cian adik ko.. bru nak up lor.. haha

    ReplyDelete
  4. xprnh lagi mnom milo tabor..
    sllu mkn je milo ngn roti..
    ekeke

    ReplyDelete
  5. sedapnya nampak milo tabur diaa...

    best tu kn...

    sy pun selalu mnum milo tabur ni..

    time xmkn.. minum la

    time makan, biasanya oder air buah

    ReplyDelete
  6. saya tak suka kalau milo melekat di tgn.hehe

    ReplyDelete
  7. kelakar je.. hee.. owh.. earning tu saye dah amek wat bayar sewa umah kte ^__^

    ReplyDelete
  8. sejujurnya.. keen pon cam adik ika.. baru tau kot sal milo tabur ni.. hahahahahaa~ ^_^

    ReplyDelete
  9. suka milo tabur gak..
    sedap...


    p/s:BW & folo..mehla jenguk belog saya..salam kenal!(^_^)

    ReplyDelete
  10. jempot join ni yunk..

    http://lemonribena.blogspot.com/2011/04/contest-kenangan-zaman-sekolah.html

    ReplyDelete
  11. macam2 jelah adik Ika nie kan...
    kelakarlah...
    dia blur agaknya dan tak tahu pasal benda tu lagi...
    kesian dia kena gelakkan...
    (n_n)

    ReplyDelete